Dance in the dark,

Har segat mig genom dagen totalt, först vägrade jag nästan gå upp. Jag var helt slut så jag låg kvar och drog mig till iallafall halv tre nånting, sen drog jag upp och klädde på mig lite och sådär, och nu har jag hamnat här.
Ska snart dra över till moster, och sedan blir det prao imorgon, sista två dagarna nu så bara att hålla ut, litet minus är dock att jag har eftermiddag på fredag så jag kommer hem fett sent, om jag inte fixar så att pappa hämtar mig vill säga. Anyways, har dragit ner på konsum lite snabbt med pappa och nu ska jag nog dra till lillan och hämta ett litet paket agaaaaaaiiiiin. Sedan drar jag till moster, I think ;d
Antar att jag inte kommer blogga nå mer nu på ett tag, men det blir ni inte ledsna över va? haha (;

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0