Onsdag;

Prao idag då, sådär lagom värt.. inga varor kom typ så jag fick rätta mina egna fel typ 40 gånger för att ens se ut att ha något att göra. Carita kom och hälsade på också! Stötte på Linus lite oväntat också ;d heheh.
Slutade runt tre, tog bussen till ösmo sen hämtade pappa mig där och då åkte vi till Nynäs igen och handlade lite. Förutom det har jag inte hunnit göra så mycket!

Just nu kollar jag på Victoria's Secret Fashion Show 2010 hittade en användare på YT som hade lagt upp hela i tre delar, askalas. Världens hetaste tjejer, lätt. Blev också riktigt imponerad av Katy Perrys framträdande, riktigt bra faktiskt! Älskar låten "Firework" Neaj, nu ska jag fortsätta titta på dessa fina tjejer (hej, låter lite lebb, men ni MÅSTE hålla med mig, Adriana Lima är världens vackraste!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0