*

Känner att jag verkligen är askalas på att blogga nuförtiden. Så sjukt jävla bra asså! Tur att man är bra på nått iallafall. Anyways, har inte hänt så mkt speciellt på sista tiden heller. Gått från singel till upptagen osv ;d KALAS!
Igår vart det Handen med Tina i ex antal timmar, GAWDH asså. Säger inte att jag är speciellt kul att handla med, men jag är iallafall rätt effektiv... HÖHÖHÖ ah. Fick med mig lite grejer till nyår, typ.. tejp till tröjan så jag slipper flasha allt, en kjol, lite smått sådär. En kavaj, som om jag inte hade en sådan innan nivet.

Känner mig förövrigt väldigt älskad av en person, ELLERRR? haha, ah. Mognadsnivån <3 Säger inte att allt jag gjorde var rätt. Det har jag redan erkänt att det inte var osv. Men förihelvete, släpp skiten, samla stoltheten och gå vidare. Jag känner inget hat alls, tycker mest synd om dig osv (om du ens läser, men du har läst här förut)
Aja. Allt ordnar sig, eller hur?

Imorgon är det nyår och fan.. det ska bli galet underbart kan jag säga. NASTAROVIO FÖR FAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0