no regrets, no pain

Hej gullisar. Två dagar sedan sist, varför vet jag inte riktigt.. har inte haft något "material" direkt och sen så har det liksom inte blivit av heller. Inte sådär jättemycket har hänt heller. Igår våldgästade jag Jim och släpade med honom hem till mig sedan, lite rolig story men ah. Så var det iallafall. Länge sedan jag var så glad måste jag säga, alldeles sådär problemlöst. Dessutom är det rätt mysigt ändå att vakna av att regnet slår mot fönstret och att någon snarkar bredvid.


Nu ska jag försöka få med mig mamma till lillan och handla mat. Samt invänta att regnet lugnar ner sig. Under tiden ska jag dammsuga, damma lite och sedan sminka mig. Antecknar ni? ;D

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0