look of today




Såhär avslappnad och halvful har jag sett ut tidigare idag. Slappt linne från H&M, transparent skjorta från H&M, jeans från Lee, sjal från H&M, läderskärp från randomställe.

Fast bytte om sen efter skolan och det hann jag aldrig ta kort på. Min uppdatering blir mer och mer kass känner jag, men ayah. Skolan går först I guess. Suttit och pluggat in repetionsfrågor om riksdag & regering som vi har förhör på imorgon den senaste timmen. Samtidigt som jag ätit typ första riktiga målet idag. Yay me. Var i Skogås förut och var med Jim ett tag, lätt dagens högpunkt. Vi satt på ett berg vid en sjö med mysig utsikt, och det var bara allmänt mysigt.

Mwah, ska lova er mer look of todays iallafall, det verkar vara det ni vill ha! ;D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0