look of today

Fixade en liten look of today till er, bara för att vara snäll, och för att jag vet att ni brukar gilla det :) för alla som är intresserade av mitt liv i övrigt så stressar jag (eller snarare fasar..) inför skolstarten på torsdag. Har även ett möte med min mentor på tisdag. Men, det blir väl bra. PÅÅÅÅ måndag ser jag All Time Low på Debaser, ses vi där? massa awesome-folk ska dit så det lär bli sjuuukt gryymt. Idag har jag varit i nynäs, fått strumpbyxor billigare på coop för att jag fick ragg ;d hjälpt Charlotte med sin nya iPhone. Gått runt i Västerhaninge med Jim oooooch frågat om man kan köpa dricka på en pizzeria. Kort sagt.

Imorgon blir det stan med moster, Puss på er!




Jättefina bilder, men det blev lite förhastat ;s
Topp från Tiger of Sweden kjol från French Connection till det hade jag min svarta kavaj från ICHI.

 


Kommentarer
Postat av: ida

sv: taaaaack!

2010-08-14 @ 13:36:30
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0