list me baby

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Namn: Signe
Piercingar: Inga, hade i läppen på tiden då jag var lite fashionförvirrad. (emo)
Tatueringar: Nej, men vill ha någongång i tiden!
Längd: 164 tror jag.
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Mörkblond typ. Vill slinga ljusare.
Fräknar: Nej, thank god :)
Motto:

Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? OM jag gör.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland kan jag väl få till det.
Dricker du? -
Röker du? -
Vilket schampo använder du? Syoss.
Vilken parfym använder du? Ed Hardy "hearts & daggers" eller Armani Code.
Vad är du rädd för? Ensamhet och ovisshet.
Gillar du att tvätta? Nein.
Gillar du berg- och dalbanor? Ibland, älskar ruset!

Senaste...

Filmen du hyrde? Baksmällan har jag för mig.
Filmen du köpte? The Perfect Man haha!
Låten du hörde: Do Me A Favor - Artic Monkeys
Låten du laddade ner? Then You Love Me med GaGa.
Personen du ringde? Pappa.
Personen som ringde dig? Klasse.
TV-program du såg? Pranked.
Person du tänkte på? Detni ;)

Favorit...
Låt: Coldplays Fix You är rätt svår att slå, annars så Hilf Mir Fliegen med TH.
Sak att göra: Sjunga eller planera outfits.
Sport: Hahahha wait what?
Dryck: Cola!
Kläder: Ojdåå. svårt :)
Film: Djävulen bär prada troligtvis, haha.
Bil: BMW, hell yeah!
Serie: NCIS.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Oja.
Gråtit över en flicka? Hänt.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Självklart :)


Kommentarer
Postat av: Lisa





Jag har en photoshop tävling med min kompis på min sida. Och skulle behöva en åsikt om vilken av bidragen du tycker ser bäst ut. hade varit coolt om du fann tiden någon gång :P



furtherintoyourshadow.blogg.se/

2010-08-03 @ 23:29:20
URL: http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0