don't do it if you can't catch me.

Tänkte skriva några rader om allt otroligt intressant som hänt idag. Mja. Vi skulle typ ha lite grupp-övnings grejer i skolan, sådär alldeles jättenödvändigt. Några av "uppdragen" vi fick var typ att gå (alla åkte iaf buss eller tog moppen) ner till kyrkan och kolla när den var bygd. Eller "gå" till brädgården och fråga vad skillnaden på en planka och bräda var. Iofs hamnade jag i en helt okej grupp, Lisa, Edith, Patrik, Martin, Anton och Mark om jag minns rätt. Så det funkade väl. Slutade runt halv ett och då drog jag och Tina runt lite. Sen gick jag hem och sov typ två timmar, vilket inte alls var meningen. Sen drog jag med Tina till nynäs, först missade jag bussen med typ en minut. Hah...Ha. Så jag fick sitta där i 40 minuter, menmen! I Nynäs gjorde vi typ inget speciellt, satt vid hamnen och lyssnade på ett liveband som spelade grymma covers och typ pratade. Kom hem för en timme nyss typ.

För alla som har tråkigt i helgen så smsaaaaa, jag kommer ha tråkigt annars! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0