Sry, igen!

Jag har varit hemsk på att blogga de senaste dagarna, och ja, det är lite mycket nu, på ett roligt sätt! Har faktiskt mått rätt bra på dagarna men kvällarna är fortfarande jobbiga. När man inte kan sova och sådär. Menmen!
Har spenderat påskhelgen hemma hos min moster med dem och Johan & Tove, kulkul. Alla mådde illa av all mat inklusive mig, hata påsken (; Anyways, jag packar lite smått inför Göteborg, ber mamma tvätta de som ska tvättas och fixar outfits. Det är lite kaos sådär, men I sectretly love it. Förhoppningsvis hinner jag göra de sista imorgon innan Wille och Johannes kommer, Tina ska ju vara med också såklart. Men hursomhelst.
På tisdagen blir det upp runt halv fem, in till ösmo, chilla där ett tag, sedan går tåget 11;00 eller något från centralen. Great!

Snart ska jag ut med Tina och köpa glass, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0