So far away,

Det har varit fullt upp idag, eller ja, nästan så. Gick inte upp förns halv två nånting iofs. Fast jag var uppe vid halv tio och väckte mamma med en present och en kopp kaffe, söt dotter jag är va? (; sen gick jag och la mig igen..
Behövde verkligen sova ut tror jag. Sen har jag typ bara städat idag! roligtroligt. Sen kom moster och de, vi åt mat och sen åkte de vid åtta. Värt inlägg det här är eller hur? haha.Känner verkligen hur jag inte får till det riktigt idag, inte för att jag brukar få till det annars heller men nogerlunda brukar jag lyckas hur som helst.

Imorgon är det upp vid halv sex, taxin kommer vid halv sju. Har tid på BUP klockan åtta nämligen, usch och fy! Sen på torsdagen är det aferes. Nu ska jag nog inte skriva mer, kommer ingen vart! haha, puss på er!

Miles Away - Madonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0