Jag är fan grym!

Idag är det faktiskt en rätt bra dag. Trots allting som tar emot just nu så kom jag till skolan och var där på både Svenskan, So;n och lunchen. Haha (: Helt ärligt så var det rätt kul, väldigt lugnt också eftersom det var rätt många borta på svenskan. Fick även reda på att jag fick MVG på svenska grejen jag skrev om boken Sandor/Ida för ett tag sen. Häääääärligt! :D Lite roligt för jag läste och skrev frågorna på två dagar, och ända mvg... haha, lite nöjd får man faktiskt vara ibland! Sedan gick jag hem ett tag, eftersom mitt anpassade schema är just det.. anpassat. Men jag har fortfarande lektionen med Maria på torsdagar då vi går igenom allting, gjorde ett prov på Religioner och även ett på astronomi. Nu är det bara att sätta igång med tyskan någongång!

Anyways, det var liksom allt som hände idag. Haha, värd dag egentligen. Menmen, nu ska jag nog eventuellt duscha, chilla lite. Hoppas på att Elin har lust att vara med mig imorgon. Haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0