im kinda busy,

Idag var en såndär otroligt jobbig dag. När allt bara tog emot eftersom jag var så jävla trött. Det hela började klockan 04;30, gick upp en halvtimme senare ungefär och började fixa mig och så. Halv sju kom taxin, som körde nån störd jävla väg som gjorde att allt gick fett långsamt. Men det gick bra iallafall och jag hann! Mina kärl börjar redan strejka, Inger fick sticka två gånger på vänster armen innan det gick. Lite drygt, men men. Sen pep maskinen hela tiden för att högerkärlet "sög fast" i kärlväggen. Fattar ni nu? haha, probably not. Fick lite Ferinject (järn) också för att få upp min järnvärde som tydligen var lite lågt, men HB:et var grymt bra, 130! jag som har varit nere ända på 58 en gång i tiden. Fick träffa Mats på dagvården igen när jag fick järnet, trevligt.

Såntdär otroligt intressant sjukhusprat, men det är det mitt liv består av just nu. Afereser och BUP, två gånger i veckan. Hann även gå till skolan och gå runt lite där, I'm fucking proud. Så jag har inte hunnit vila nått alls knappt efter aferesen idag, så jag är redigt trött!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0