i hear the secrets that you keep, when you're talking in your sleep.

Jag går på nålar inför morgondagens möte på BUP, jag vet inte alls vad som väntar mig riktigt.. men att det kommer vara runt 7 personer där och lilla jag skrämmer mig lite. Troligtvis kommer Calle och Eva-Britt hålla i det mesta, eftersom de redan vet allt. Sedan tror jag att jag kommer vara "inkompetenta rödgråtna signe" imorrn, så vi får hoppas på att de hjälper mig på traven liksom. Innan ska jag träffa Ulla också, så det blir bra iaf!

Anyways, till något lite mer ytligare. Har målat mina naglar, och för en gångsskull inte svart! visst är det coolt? haha, jag brukar säga att jag inte trivs i annat än svart nagellack, och har inte haft annat sen i November förra året.. Men idag slog jag till med detta;



Lite halvdålig iPhone-bild men ni får väl vara glada ändå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0