I feel brand new,

Haft en relativt grym dag i Nacka, eller ja, vi började där och sen hamnade vi i stan och sedan i gamla stan. Kom hem alldeles nyss ungefär, till alltid lika tråkiga Sunnerby! haha (: Var ju redan i Ösmo som sagt, så vi tog tåget till handen och tog bussen till Nacka därifrån. Där mötte vi upp Johan och träffade Tove en liten stund.
And yeaaa, sen blev det bussen till slussen och sen vidare till Jensens där vi åt middag. Hamnade på en krog i gamla stan också, haha, kul vare!

Skulle egentligen klippt mig idag, blev så himla sugen på att klippa "page" när Petra Tungården gjorde det, tyckte hon blev så förbannat snygg i det. Sen har jag alltid tänkt på att jag vill göra det, och det vore otroligt passande nu mitt i allt. Liksom, det värsta har redan skett. Haha! men sedan fanns det ingen tid och jag var för trött så vi tar nog det en annan dag, ska kolla vidare lite också på hur jag vill ha det exakt.

Nuuuuu ska jag sitta här ett tag, sedan blire dusch och fix och sedan mys med massa tidningar i sängen! Love it (;




Lite iPhone-pics sådär (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0