wer programmiert dich?

Eftersom Kaulitz bröderna fyller år idag fick jag värsta rycket och var tvungen att söka upp dom i mitt itunes och lyssna på lite låtar, just nu har jag 83 TH låtar som skulle ta 5,3 timmar att lyssna igenom. haha, när jag var som värst "fanatisk" hade jag runt 130 låtar med dom, ljudklipp från interjuver och sådant, Nu har jag tagit bort det flesta. Just nu lyssnar jag på Final Day, och har precis lyssnat på de läckta låtarna från de nya albumet, (schh.. att jag har dom vet vi inte om!)
Men anyway, nog om det.

Imorgon äre onsdag, vilket betyder att snart är det torsdag och efter det är det fredag (nehe?) vilket betyder helg och frihet, ska bli najs. Har jag tur kanske jag har fått mina pengar då. Längtar så otroligt till frihet igen, gillar inte det här. Men det går rätt bra ändå, kunde varit värre. Dock kommer jag nog inte göra så bra ifrån mig på tyska provet imorgon, men aja. Det är för komplicerat och ingen i klassen verkar fatta, så det är nog inte bara mig det är fel på. Lite kan jag ju iaf. Aja, hur som helst. haha, var ute med alice förut, var ner till Konsum och satt där ett tag, det var roligt. Hände inte så mycket direkt men men.
Nu väntar jag på att min moster ska logga in på msn så vi kan prata om en liten grej, tills dess, ha det bra!



rooooooooligt? nej

Kommentarer
Postat av: Amiee

Aw thank you :D <3

Ah I know right? I remember finding out about the band when the twins were 17 and was surprised at how young they really were because I thought they about 20 then haha.

I like your blog, it's really cute :)

2009-09-01 @ 21:16:29
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0