tisdag

Har håltimme, en lektion kvar efter det. När svenskan är slut drar vi vidare till Tina i Ösmo, sen tar vi tåget till haninge. Ska bli kul, får dock inte spendera mer än 500 spänn idag men det ska jag klara.
Skolfotot gick relativt bra och jag TROR att det kanske faktiskt kan bli lyckat, hade iaf inte gåsface som förra året. haha.
Gruppbilden blev nog också rätt bra. Föra året var typ alla jätte skumma.
Hur som helst, fick tillbaka mitt NO prov och det var 17/19 rätt, fick tillbaka mitt Tyska prov och det var VG+ på det typ.
Fick också reda på att jag var den enda i klassen som förra veckan fick MVG på engelska förhöret. ASNAJS!

Tar kameran med mig till haninge. Så lite bilder får ni nog se.
Ha det bra och njut av det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0