skoldag vs. mysdag

fin rubrik jag fick till va? haha.

Hade skola från 8.00 till 15:30, vi fick sluta typ tio minuter tidigare för att vi var så duktiga på att sjunga på musiken, haha, charmerande klass vi har! Började med No, planterade bönor i olika "förhållanden" och nu ska vi typ kolla hur dom växer och sånt. Sen hade vi tyska och jag hoppas fan på ett VG, eller G+, så jävla dåligt gick det inte, trodde liksom att det skulle vara svårare. Efter det hade vi So, jobbade på med jävla Irland, haha, lämnade in boken och fick som svar från Maria på vad jag kunde förbättra "forsätt bara, inget mer jag behöver säga" eller nått sånt, det är ju bra! haha, alice sa att jag börjar bli perfektionist i skolan nu för tiden, men det är väl bra egentligen? i dont really see it as a bad thing. SKA fan ha MVG på röda tråden grejset och irland grejset.
LOL.

Efter skolan, hade musik som sista lektion som ni kanske fattade, hade jag så jävla ont i huvdet, gick hem, åkte till ösmo och köpte lite skolgrejer på priskrossaren. Blev en tur på ica också.
När jag kom hem tog jag en dusch i hopp om att jag skulle bli av med det svaga, men samtidigt jävligt irriterande huvudvärken. Blev lite bättre. Rakade benen, smörjde in mig och sånt fint. hah! man måste ta hand om sig själv. Viktigt för välmåendet liksom. Ikväll ska jag måla naglarna också.
Intressant va?

Nu ska jag äta min mat jag lagat (ehh.. inte alls mikromat nejnej) sen ska jag ta mina tidningar och mitt godis och lägga mig i sängen och titta på tv ett tag. Kanske ta en till alvedon så jag blir av med det här.
Imorgon äre Torsdag redan! as najs.




Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så stolt över dig,att du är så duktig i skolan.

Och visst är det så att det blir roligare med lite nya saker,tex hudkräm och sånt.

Älskar dig över allt annat.

2009-09-02 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0