Onsdag!

Onsdagen avklarad, kan ni fatta att det är torsdag imorgon? fett bra ju. Snart fredag. Inte för att nått speciellt händer då men iallafall, alltid mysigt med helg!
Idag började vi vid 8. Hade no, tyska, So, lunch, håltimme, "extra lektion", matte, musik. Fick sluta musiken bara för att vi är så himla charmiga och bra på att sjunga! Hur som helst, det var segt so fan. Extra lektionen var fan hemskt med tanke på att jag fick sitta med en helt annan klass sådär, men det går väl. Brukar liksom sitta i ett eget rum. Hur som helst. som jag alltid skriver i mina inlägg.
Nu sitter jag här, drygar på som fan och väntar på att maten ska bli klar. Borde äta bättre, sova bättre, dricka mer vatten. Men det blir inte av när man är i skolan liksom, huvudvärk vartenda dag är inte så najs egentligen.
Men aja, det spelar inte så stor roll. Måste plugga NO idag, prov på fotosyntesen imorgon. FAAAAAAAAN. jag fattar ingenting..




Haha! mitt och a&t's tält ute på åsvik i somras. sakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0