metalt slut..

Man märker att på en dag när jag antingen är missnöjd med mig själv (failade ett matte prov. 3/11 rätt) eller nån dag då jag bara har lite ilska som behöver komma ut så lyssnar jag alltid på LaFee och känner mig sådär jääävligt överlägsen, fattar ni vad jag menar? antagligen inte. Men hur som helst, hennes musik ger iaf mig myyyycket hjälp med humöret. Lyssnar tillexempel på Eiskalter Engel just nu. haha.
Hur som helst, började 8.00 med NO, höll på med nått tråkigt. Satt själv på lektionen eftersom jag inte pallade sitta ute med tina och dom. Sen hade vi tyska och jag blev klar med tyskaförhöret först, tror jag satte alla rätt fan.. Sen hade vi So, och jag renskrev skit som sedan försvann. haha, nödvändigt liksom.
Sen hade vi lunch, nån as skum gryta så jag åt typ ingenting, sen gick jag hem och hade håltimme i en timme innan min "extra lektion" började. Då satt jag också renskrev och kollade runt på datorn.. (bra att man gör det man ska också.. hah) Efter det hade vi matte, och sedan musik. Hade nån ung kille där för vår musiklärare var sjuk. Fick sluta 10 min tidigare!

Sen när jag kom hem satte jag igång med renskrivandet, och gissa vad. Jag är klar med BÅDA arbetena! Irland grejen och Svenska saken. SÅ glad. När jag säger klar så menar jag ihophäftat med framsida och allt.
Så nu är det problemet ur världen om man säger så. Rätt glad för det faktiskt.

Nu funderar jag på om jag antingen ska försöka få tag på alice och gå en promenad, eller lägga mig och sova ett tag, eller sitta kvar här. Det går ju också.
Imorgon äre Torsdag! YAAAAAY!

Keiner mat mir gewart
Was am ende passiert
Keiner hat mir gesagt
Dass ich mich so verlier








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0