igår!

Kan man säga mer än att gårdagen blev jävligt lyckad? har inte skrattat så mycket på flera veckor fan.
Jag och Elin höll igång hela kvällen fan, haha "ELVISPEN!" min arm är helt störd efter det där, Och jag har träningsvärk överallt fan. haha, men förutom det så var det lyckat. Vi körde singstar ett tag också, det var roligt, åt paj och smörgåstårta, jag fick vax.. as in vax som man använder och vaxar sig med av alice och tina. hahah, de ville ju att jag skulle se det komiska i det, och det gjorde jag. Tack hörni.. Sen fick jag nån body lotion och chocklad och nått ljus som lös. haha. Elin och jag dampade som fan när vi skulle sova, det var fett kul.
Anywayyyyyyzzz. Tina, Alice, Theresé och Elin, tack för en bra kväll! (:

Det finns hur jävla mycket bilder som helst, min kamera har typ ca 500 bilder från igår. Sen fanns det ju två andra kameror som gick runt också. spännande! haha.



















finns mycket mer, kanske lägger upp nån annan gång. Alice & tina, skicka bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0