ich habe dich vergessen

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!
äntligen! känns så jävla skönt, har längat sen måndag, (nehe?) och skolan idag har faktiskt varit rätt okej. Tråkig och dryg som fan men iaf. Började med hemkunskap, det är faktiskt bra att äta på morgonen när man faktiskt går till fyra på en fredag. Och det är verkligen jätte kul att vi är den ENDA klassen i HELA skolan som gör det.
Tack liksom, tack så jävla mycket. Men det är lite mysigt också, haha, bara vi kvar i korridoren och säger hejdå till varandra. Då vet man liksom att det är fredag. Hur som helst, efter hkk:n hade vi engelska, läsxförhör och så fick jag tillbaka mitt gamla läxförhör. Hej MVG!
Sen hade vi håltimme och jag och tina drog hem till mig ett tag, sen hade vi so, syslöljd och matte.
Visst är det förjävligt att ha en matte lektion sista lektionen på en fredag? INGEN jobbar ju fan.

Nu sitter jag här iaf, väntar på att maten ska bli klar och efter det ska jag fixa till mig och sen drar jag och tina till nynäs. Tror jag, fick aldrig nått riktigt svar men aja. Ska gå och kolla efter kläder. Blir väl en promenad och sen kanske vi sitter vid hamnen ett tag eller något. Kanske nån affär fortfarande är öppen när vi kommer.
Nu ska jag ladda kameran och försöka hitta lite kläder, så hörs vi senare ikväll!



chill med alice i hamnen i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0