Håltimme..

Eller ja, 1 timma och 50 minuters håltimme har jag. Har ätit lunch, snackar med min moster och lite sånt, tina var med mig ett tag men sen pallade hon inte och då gick hon hem. Snart ska jag till skolan igen för att ha Matte och No sen block, sen slutar vi för idag vid 15:05!
Vet inte riktigt vad jag ska göra då, dryga runt antagligen, måste plugga hhk och engelska.. suger.
Men iaf, yay för att vi har stora hytter med schyssta fönster på kryssningen! me dont like vara instängd utan hytt. hah. Uschhhhh. Jag vill inte ha matte, det är sjukt tråkigt.




Kommentarer
Postat av: c

Klart att det kommer att ordna sig med pengar till din kryssning.Det är ju ett tag dit,och dessutom så fyller du ju år

2009-09-03 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0