Håltimme igen

Har håltimme igen, har haft det sen tio över och jag börjar fem över igen typ. Ska ha svenska och sen sluta jag för dagen. Ska faktiskt försöka sova ett par timmar då, så jävla trött. Måste skriva klart min NO rapport och plugga till biologi provet också, engelska också ju. Har både eng och biologi prov på fredag. Najs. Måste. Klara. Det.
Prestationsångest fan. Men det ska gå bra, jag har mycket tid på mig ju. Har precis gjort klart det allra sista på mitt svenska arbete nu, glömde ju innehållsförteckningen. Haha, så idag ska jag lämna in!

Hur som helst, sitter och nöter Ein neuer Tag av Nevada Tan som egentligen har bytt namn till Panik nu men iaf, skivan som låten är på är av Nevada tan iallafall. Den är jätte fin faktiskt, värd att lyssna på om man kan tyska!

Mweh. Jag längtar till den 3:de oktober. Och jag fyller år den 28:de. Så säg grattis då.
Splittrat inlägg, förlåt.




Turist bilder! najs fan. Nu måste jag tillbaka till skolan. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0