gymmet!

Var nyss ner en sväng på "gymmet". Hoppas att jag kan börja komma in i en rytm med det hela och komma igång igen. Det vore liksom kul att varva skolan och allt med något igen, liksom att bara ha den där stunden när man ger allt man har. Sen tycker jag det är mycket roligare att gymma själv, kan koncentrera mig bättre och annars blire inget gjort.

Anyway, jag duschade precis också, världens fail när jag skulle raka benen, de var så torra (jag blir alltid så torr på hösten) att jag råkade skära upp med rakhyveln på flera ställen vid foten. Lyckat!! inte alls. Det svider som fan och sen blöder det as mkt också. Ska nog börja använda min bodylotion lite flitigare fan. Såhär kan man ju inte ha det. Tittar lite smått på NCIS nu, det är intressant. Alltid älskat det programmet!



haha, jag fixar pspet hemma hos tina i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0