Grattis till mig!

Idag fyller jaga 14 år. Ett grattis kanske?

Hur som helst så har dagen varit sådär halvbra. Depp. Men aja. Skitsamma, vem fan orkar bry sig idag liksom. Man fyller ju ändå bara år en gång om året. Orka deppa den dagen. Nu ska jag antingen gå ut med alice eller dampa till lite musik. Får se hur jag gör!
Var i nynäs efter jag slutade skolan, handlade och åt med moster min. det var najs, fick massa pengar också. det gillas. Sen fick jag pengar och mamma och pappa med, pappa hade köpt tårta och blommor och allt. haha.
Ni får se vad jag köpte i nynäs när jag laddat kameran!





Tina och jag i lördags. Btw så fyller hon också år idag. Kolla in hennes blogg här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0