God morgon!

Usch, det är sjukt drygt att gå upp såhär tidigt ibland asså, idag kunde jag inte snooza så länge heller för att det är ju skolfoto idag. Som tur var så har våran klass typ några av de första tiderna (8.30) så sminket och allt kommer ju hålla sig iallafall. Typ första gången vår klass får någon tur. Klockan är ju bara halv åtta nu och jag är både sminkad och klädd och allt, blev en enkel men ändå fin klädsel men jag sitter fortfarande och funderar på vilka skor man ska ta.
Egentligen spelar det ju ingen roll, eftersom jag typ aldrig får sitta ner, om man står så syns det ju inte iallafall. Men aja, vilka ilandsproblem jag har. Haha. Har världens huvudvärk så nu ska jag ta lite alvedon, frukost är det för tidigt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0