dryg dag

Sry för att jag inte har skrivit något på ett tag, har varit lite annat liksom, skolan och sånt.
Idag började vi kvart över åtta, och klockan åtta hade Tokio Hotel en radiointerjuv på nrj så jag och Tina satt bänkade tills vi veeeeeeeeeeerkligen var tvungna att gå. haha. Hann inte höra så mycket dock, typ tolken och Bill pratade ju samtidigt så man hörde ju inte vad nån av dem sa. Hur som helst.
Hade so, skrev om mitt jävla Irland. Haha, snaaaaart klart nu! bara avslutning och lite sånt, sen måste jag ju renskriva också. drygt. Sen hade vi tyska och det suger såååå hårt! hatar tyska så mycket.
Sen hade vi no, håltimme och jag och tina gick hem och drygade oss. Sen hade vi svenska och alla var helt störda fan. Fast det är ju vi alltid i våran klass. haha.

Sen har det inte hänt så mkt, varit med tina ett tag på kvällen. Vi dampade runt, lyssnade på musik, dansade, prövade skor och jag var allmänt högljudd. som vanligt.  Gick hem, började deppa och nu sitter jag här. Roligt man kan ha!



fin bild? haha, oredigerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0