Dagen!

Var i Staaaaaaaaun idag, det var kul. Hade faktiskt roligt liksom. haha. Klippte mig och köpte två klänningar, (exbititen var jävligt förvirrad så jag fick två klänningar till priset av en men shhh about that)
Köpte lite skit på apoteket och även lite underkläder. Såg även ett band som spelade på JC, Midnight Scraper, sångaren var fett cool. Lite halv mysig.. gay kanske. tror det. Men whatever, musiken var bra och det är det som spelar roll. haha.
Lite bilder dårå!





kamera linsen är smutsig såg jag nu. Fint.
Haha, sitter och kollar på den svenska filmen heartbreak hotel, kan inte låta bli att älska den! bäst!



Kommentarer
Postat av: Jonny B

Tyvärr är sångaren i Midnight Scraper gay.. tro mig jag har försökt flera gånger :)

Ha det bäst!!

2009-09-27 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0