bright lights

Trots huvudvärken dunkar jag "fjortismusik" på högsta. Club nordic remixer i mitt <3. Haha! så kul har jag en onsdagskväll. Det ni.
Peppar inför lördag och har precis som inför alla resor skrivit en "packningslista" och en "saker som ska göras" lista. Jag blir ju alltid så jävla stressad så det gör jag för att jag ska hålla koll på allt, annars brukar jag glömma.
Men att resa är verkligen något jag älskar, ovavsätt om det är en liten båttur till Åland eller om det kanske bara är en hotellweekend i stan. Jag älskar att komma bort från sunnerby och vara den jag älskar att vara, klackarna och klänningarna. Jag går ju inte direkt runt så i skolan..

Hur som helst, det ska bli så jävla roligt. Tina och jag kommer ha så jävla roligt i vår lilla hytt (haha, misstolka inte) Den fina relaxavdelningen på båten, dansgolvet, tax freen, all mat (lol).
Detta är tredje gången jag åker den här båten, Birka Paradise alltså, dock var det ett par år sen. Men jag hade jävligt kul förut också. Vad jag kommer ihåg iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0