24 September

Idag är det torsdag, och det är ju inte direkt någon nyhet för den delen av sveriges befolkning som väljer att titta på min blogg. Men iallafall. Skolan var dryg, det regnade ju och typ åskade och haglade på blocket, det var lite roande. Men det var bara så i en kvart typ. Länge sen det regnade nu ju.
Hur som helst så hade vi SO som första lektion idag, började kvart över så det blev en liten "sovmorgon".
Sen hade vi svenska, läser fortfarande När jag hör din röst och har börjat komma förbi det jobbiga nu, haha. Tur är väl det. Sen hade vi långlunch, eller vafan det kallas. Alltså håltimme + lunch, var hemma hos mig och sen hos tina ett tag. Gjorde inte så mkt, drygade mig vid datorn. Sen hade vi matte och både jag och alice failade taltesten så det är okej! Sen hade vi NO och sen block. haha, intressant va?
Pluggade sjuuuukt mkt engelska, eller egentligen inte men mina händer gör ont av allt skrivande, det måste ju vara ett bra tecken iallafall.
Imorgon har jag sjukt mycket prov.. eller ja, tre. Biologiprov på fotosyntesen, Engelskaprov på hela kapitlet vi hålt på med, asså gröna och gula. SOprov med arbetet som vi gjort. Dock får vi ha med oss arbetet då..
Önska mig lycka till?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0