-

Jag är helt jävla slut igen. Totalt. Har sovit i ca en timme och det känns som om jag aldrig kommer vakna men istället måste jag skriva ut hela mitt SO arbete en gång till så Maria kan kolla igenom det. Sen har jag engelska läxförhör till imorgon. Men iaf, började med so, sen svenska och båda var drygt. Började läsa en bok eftersom man ska ha gjort det under tiden vi jobbat med röda tråden. Gjorde en liten miss i bokvalet, tycker att boken är så mentalt jobbig. Sen hade vi matte, no och sen block. Jag läste och lyssnade på musik hela lektionen. Lite mys sådär.
Nu sitter jag här och drygar mig, ska nog gå och lägga mig en stund till eller nått, så jävla trött. Sen får vi hoppas att det händer nått kul imorgon!



skor från dinsko
kjol från gina
skjorta från hm
adidas tröja från nk sport
strumpbyxor från hm
skinnväska från friis & company
halsduk som mamma har stickat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0