You're wrong when it's right.

Hela dagen har känts lite som Katy Perry's låt Hot n Cold, och jag vet inte varför. På ett sätt passar den in perfekt.
Förutom det så känns det verkligen som jag slösar bort tid av mitt höstlov, men det kanske är det man ska göra? men när man varken kan sova eller sedan vakna längre, jääävlar vad värt det känns då. Hur som helst så var jag nyss och lämnade Tina vid bussen, hon var här en stund för att hon skulle fixa lite grejer och sen lämna ett par skor till mig. Kanske ska ha hennes skor på lördag nämligen, men vi får se. Har fått tillbaka klänningen från min moster nu, hon hjälpte ju mig att sy upp den lite för jag tyckte att den var lite för lång. Så nu är förhoppningsvis min "outfit" färdig. Har planerat lite på sminket idag också, men jag kommer ingenvart med det heller fan. Haha, så jävla hopplös jag är. Men imorgon ska vi åka till Farsta eller vafan det blev, jag följer bara med. Det blir iaf jag, alice, tina och theresé om jag har fattat rätt. Så det blir väl kul, se om man hittar nått skoj!



En bild från muse konserten, den var lite fail, eller mycket fail, men den är fortfarande lite cool, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0