you're so fake, so fake, so fake

Rolig fredag man har, dunkar musik med värsta basen, mina grannar måste älska mig asså. Dricker cola och burn och är allmänt uttråkad. Roligt? njaaaeeeeeee. Jag sitter precis vid basen så ni kan ju tänka er hur det känns, oj vad intressant det här är.
Hälften av sveriges ungdomar är väl ute och festar idag, men inte jag.. haha, fett dryg jag känner mig idag, helt osminkad i min fula blåa mjukisdress.
Istället för att vara så jävla ointressant, kan jag väl lika gärna ladda upp lite bilder.


Haha, JB signering på bengans 2008. Så länge sen nu ju!



vi är bäst på suddiga bilder.



gaaaaaleeeet.





haha.

Kommentarer
Postat av: WilhelmssonFFS!!!<3

fan vilken snygg bild det var på migdå!!!host ;D hoppas Muse konserten blir lyckad ;D

2009-10-24 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0