OMG!!!

Det här är sjukt sjukt sjukt. Hoppas det går bara! Säger senare kanske. Vill inte säga för mycket nu.
Idag är jag förkyld, eller egentligen började det igår med all halsont, fast jag har inte så ont i halsen nu, nu äre bara snoret som rinner och allt det där.. roligt? nej. Men en sak muntrade upp mig rejält fan.
De jag nämnde här över var ju såklart en stor anledning.. Men TH's nya skivor kom också. Vet inte om jag gillar alla låtar rikigt men vi får väl se. Kanske lär mig gilla dom, vissa låtar är faktiskt riktigt bra.
Nu ska jag dampa runt, jag är så jävla glad så det känns som om jag tagit något.. haha, men det har jag ju inte.





Ska typ ta svininfluenca vaccinet, roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0