Liebe ist..

Drack precis ett glas apelsinjuice, det fick bli min frukost idag. Finns ingen ork och mina muskler värker exakt hela tiden, sen har jag världens hosta också. Med andra ord, ingen skola.
Körde nog på lite hårt i lördags när jag borde ha varit hemma och vilat.. tror jag. Anyway, man lär sig av sina misstag. Wont do it again!
Har haft en liten "spa" morgon och skrubbat och rakat och allt sådant, ska snart lägga på en ansiktsmask tror jag. Haha, jag har absolut ingenting att säga men det är ju bara att skriva iaf. Liksom.
BTW! så tittade jag på Coco Avant Chanel igår kväll, första delen var lite halvtråkig men den i överlag var faktiskt filmen bra. Gillade att dom liksom kombinerade med de gamla och de nya. Sen grät jag nästan på slutet, haha, tönt jag är! helt klart värd att se.


Kommentarer
Postat av: Ali

Naw vad söt du är på bilden :)

2009-10-13 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0