God morgon!

Hah, lite skumt att säga godmorgon när klockan är 12:30 men vafan, det är morgon för mig. Jag har faktiskt varit uppe sen nio dock, hade värsta läskiga drömmen och sen kunde jag inte somna igen, så jag tittade på miami ink och massa andra program. Låg kvar och vägrade gå upp.
Idag känner jag mig lite seg på något vis, inte seg så att jag mår dåligt, utan mer seg för att jag verkar inte vilja få så mkt gjort, jag har 5 och en halvtimme på mig innan allt ska vara klart, jag vet att det är mkt och det tar väl sådär en halvtimma för mig att bli klar om jag stressar. Men ändå känns det för lite på nått sätt.
Hur som helst så har jag precis duschat, skrubbat rakat osv. Allt sånt nödvändigt, sen åt jag till och med frukost nyss. Det ni! Kläder har jag redan valt för ikväll så jag får skutta runt i shorts och linne idag, fett najs.

Nu ska jag städa upp lite här, måla på mer shine nagerlack på mina naglar så inte de fina stenarna jag satt på ramlar av. Efter det ska jag nog föna håret!



Ikväll kör vi! känner på mig att det kommer bli jäääääävligt mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0