Freeeeeeedag!

Idag är det fredag, och det känns ju sådär.. roligt? men än så länge har det varit okej, skulle hellre ha gjort något ikväll, typ rejäl fest eller nått, men det blev inget så vi tar igen det nån annan dag. Nästa lördag äre ju konsert iallafall, sen kanske nått händer imorrn, man vet ju aldrig!
Idag hade jag iaf skola till 4, som vanligt på fredagar. Hemkunskap, hade prov, gick hyffstat, kanske vg? vet inte, hade inte pluggat så mkt. Sen engelska och då hade vi nån tävling mellan borden, när alla var utslagna var det bara mitt och alice's bord kvar, haha, "alla mvgbarn vid samma bord ju!" men alice slog faktiskt oss, när jag glömde bort ordet "achievement" lyckat.. Sen hade vi lunch, håltimme och sen so, slöjd och matte. Tror det gick bra för mig på taltesten för en gångs skull!, hoppas det iallafall. Vore kul att ha godkänt nån gång liksom.
Sen drog jag och tina till ösmo efter skolan, tog ut pengar som jag var skyldig min moster efter kryssningen, sen fixade vi våra vip biljetter till club glamour. Sen drog vi vidare till nynäs. Tina köpte nått grejs och jag köpte en ögonskugga typ, sen åt vi och sen åkte vi hem. Värd dag, haha, efter det dansade jag runt i tinas rum och hade roligt för mig själv, ingen ville dampa med mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg äger! Läs den!

2009-10-16 @ 22:31:27
URL: http://thabiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0