Fredag..

När man inte har gått i skolan på ett tag så känns inte fredagarna lika värda, eller hur? I skolan räknar man ju fan ner minuterna tills man slutar den sista lektionen på fredagar.. haha, det gör iallafall jag, gjorde det hela sjuan på so:n typ. Eller hur det var.
Pappa följde med mamma till doktorn så nu är jag ensam hemma en timme eller något, ska försöka ta nytta av det, har duschat och prövat proverna på det där nya hårschampot, det var bra typ. haha! intressant.
Har bäddat sängen och konstaterat att min nya parfym luktar sjukt gott, köpte Idole d'armani på kryssningen.
Love it!
Solen är uppe idag, och om jag inte mår sämre imorgon så blire nog en sväng in till nynäs. Ska förhoppningsvis fixa club glamour biljetterna då också. Om allt går som det ska, hoppas!

Nu ska jag ta min redbull och sätta mig ute en liten stund tror jag, behöver lite sol.





Uprising - Muse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0