Dryg dag.

Jag gillar verkligen inte söndagar. Idag vill inte ljudet på min laptop helvete inte funka heller, roligt! Men iPoden får funka istället, ska försöka fixa ljudet efter jag skrivit det här väldigt intressanta inlägget.
Vaknade innan elva, saaaay whaaat? skumt eller hur? jag blev lite chockad. Och när klockan var innan 12 så satt jag och pluggade. haha, det ni. Så nu har jag läst ut hela boken björn, skrivit klart alla frågor, renskrivit och skrivit ut dom. Skulle vart klart i torsdags, men Johanna gav mig mer tid för jag var sjuk en vecka. Men nu får hon ju den imorgon istället! Imorgon får vi också reda på betyget på vårt röda tråden arbete och vårt geografi arbete, så jävla nervös. Hoppas dom säger allas betyg högt, det vore roligt, men de gör dom säkert inte. Undra vad jag får på So grejen? jag vet faktiskt inte. Vågar inte hoppas för mkt men om det är högre än G så blir jag faktiskt jätte glad. Fast jag vet att jag kunde skrivit bättre på det där. Svenska arbetet la jag ner mer "själ" på som dom kallar det. Kändes det som iallafall, men det var ju ett ämne som var lätt att relatera till. Haha..
Nu är jag iaf klar med bokhelvetet och det känns bra, har tyska prov imorgon och ska nog kanske plugga igenom glosorna en gång ikväll, men nu ska jag ta det lugnt ett tag. Har ju ändå suttit i sisådär två timmar och hållt på med den där boken.
Nu ska jag försöka släpa med pappa till konsum på ett eller annat sätt, måste ha lite saker.. heh. Så jag får väl dra på mig lite smink för jag ser död ut idag. Inte okej asså. haha.



usch, jag skriver så fult när jag skriver kladd sådär. inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0