Det finns en mening med allt

Efter att ha gråtit i tre-fyra timmar, lite on and off. Så börjar jag komma på fötter igen. Har repeterat meningen Det finns en mening med allt och försökt att säga till mig själv att det inte finns nånting jag kan göra åt saken.
Det börjar kännas bättre, och jag har försökt att tänka på det hela mer positivt. Att jag ändå hade tur den kvällen, liksom varför jag av alla?
Hur som helst. 3 oktober förblir speciellt, och jag kan inte vänta tills vi kryssar igen. Men enought about that.
Dagen har varit lite sådär, är ju fortfarande förkyld så det gör ju inte saken bättre. Ska vara hemma imorgon också så att jag blir frisk och kry till nästa vecka. Min lärare ringde idag också, kul när folk bryr sig faktiskt.
Har även fått två biljetter till delfinalen av Idol nästa vecka, känns lite halvt useless när jag inte ens tittar på idol. Har alltid varit lite hatisk emot det, Måste dissa en timma eller två av skolan och det ville inte Tina så jag har ingen att gå med heller. Så, nån som gillar Idol? haha. Nej får se hur jag gör. Det var i typ Nacka iaf. Kanske vore kul...
Mamma har varit och köpt massa saker till mig, eller ja, cola chips och dipp. SÅ ikväll blire lördag för mig typ!
Najs, länge sen jag fetade så mycket, okej.. båten men jag och tina svullade inte så mycket där faktiskt. Bara på första buffén. Mamma köpte också den nya Plaza tidningen där man får filmen Coco avant Chanel och även ett parfym prov får versace, och nått schampo prov från tressemme eller hur det var. Jag gillar "gratis saker"! feta tidiningar med massor att läsa är också ett bra tidsfördriv.

Och bara för att..
Det finns, en mening, med allt.


Kommentarer
Postat av: Karin

tack så mycket, trivs superbra, kind of min drömlägenhet:)

trevlig torsdag på dig!

2009-10-08 @ 17:11:19
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0