and i dont wanna fall into pieces again,

Vilken soft kväll det har varit, tog en promenad med Tina och köpte lite godis. Satte mig här och pappa hade köpt burn till mig så jag var fett glad. Fick mer energi och satte igång med att plugga engelska. Egentligen har vi matte läxa till imorgon, men hon sa att det var okej med att den kom in efter lovet. För vi fick den ju faktiskt idag. Höhö.. Hur som helst, min gamla dator har ju alla gamla låtlistor så det är lite återförenings moment för mig här, saknat dom! Har precis lyssnar igenom en hel låtlista utan att byta låtar. Det var roligt.
Som ni kanske märker har jag inget riktigt viktigt att säga, men min arm gör ont och jag är orolig för biverkningarna av vaccinet som kan komma, kommer att komma, nån gång.



alltid lika kul att se (; hoppas det går bra på engelskaprovet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0