YAY!

Fredag, vilket betyder frihet för ett tag, det behövs verkligen. Är helt jävla slutkörd från den här veckan fan, kammade hem ett MVG idag förresten! förra engelska förhöret. Sen gick det muntliga förhöret galant, fick igång ett flow och jag lät inte sådär stört svensk som jag är så rädd för att låta. Hade en riktig konversation och smörade en hel del. AS BRA!
Haha, det var fett kul i skolan idag. När jag och Miisa skulle försöka rädda brödbiten, haha! ni skulle sett det. Priceless fan. På hemkunskapen bakade jag med Janica, Alice hade ju café grejs med Lucas, jävligt många namn här. haha. Sen hade vi engelska, lunch, håltimme, so, slöjd, matte. fick sluta ca fem minuter tidigare på matten och jag gjorde inte ett skit, hade en fet huvudvärk så jag pallade inte.
Efter det drog jag hem, sen åkte pappa och jag till nynäs. Shoppade lite things igen, men faktiskt bara för ca 450 spänn så jag är fett nöjd. Hade fått hem massa rabattcheckar och det hjälper faktiskt, gäller bara att använda dom också (;
Nu håller jag på att städa av mitt rum lite grann, ska tända lite ljus och sen lyssnar jag på min älskade musik med mitt hemmabiogrejs, så smart att man bara kan stoppa ner iPoden i den och köra! haha, spela dåååe.



två baströjjor från lindex, älskade halsbandet från lindex, strumpbyxor från lindex, lösögonfransar, nagellack och sminksvampar från kicks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0