we can do it all night,

Skolan idag var sjukt kul!eller ja, vi kanske inte ska överdriva men kul var det iallafall. Trots att det var fredag och vi gick till kvart i fyra. Hade hemkunskap, satt och jobbade själv mestadels av tiden, eller ett tag iallafall. Blev jätte stolt för att jag kunde koncentrera mig så bra, lol. Sen hade vi engelska, hade fått MVG på förra engelskaprovet. AWESOME! haha, hon hade tillochmed skrivit "awesome" i hörnet på mitt prov. DET NI!
nej men ja. Sen hade vi lunch och då drygade vi runt i matsalen och sen hemma hos mig, sen gick vi och hade oförberett prov på revolutionerna. Greeeeaaat liksom. Men jag tror jag ligger på VG nivå på det, hade ju iaf VG i geografi. Sen flöt dagen på som vanligt med mycket skratt osv! Älskade klass!
"VAAA?! OFTA EXPRESSEN KOSTADE 8 SPÄNN!"
"Ja, det är ju rena rånet"
haha. Jimmys kommentarer <3

Nog med skolprat, nu ska jag FÖRHOPPNINGVIS in till nynäs och dra runt där ett tag. Tina kände för att dra in dit, så hur som helst så ska jag ta en snabbdusch och fräscha upp sminket och byta kläder. Så man blir anständig liksom (;
Sitter här och peppar med lite musik, och ska dra in i duschen nu, måste skynda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0