Torsdag,

Torsdagar är okej, lättsamma. Hela dagen flöt på.. i ett ganska långsamt tempo. Började med att jag och Tina kom 5 minuter försent till so;n för att hennes klocka hemma gick fel. Haha, lyckat! Men aja. Sen hade vi svenska. Fick tillbaka mina frågor till boken "Björn!" som jag skrev för ett tag sen. MVG! blev så jävla glad. Det roliga är ju att jag hatade den boken, nästan skummade igenom den. Skriv svaren på frågorna på sisådär 50 minuter men ändå fick jag mvg. Like whaat? men aja, glad som fan (;
Sen så hade vi "mainstream vaccinering" idag, som jag valde att kalla det. Nästan hela skolan vaccinerades mot svinifluensan och dom hade både typ två klassrum för det.
Anywayz, jag slapp ju eftersom jag redan tagit. Känner inte av det så mkt! tack vare att jag tagit två sprutor så har jag liksom lärt mig att inte vara så stel. Det gör bara ondare då.
Seeeen hade vi tvåtimmars håltimme, matte, no, block. Sen slutade vi!

Nu har jag suttit här och latat mig ett tag, funderar på att försöka dra med mig tjejerna ut på en promenad. Var så länge sen vi gjorde nått sånt nu. Allt har blivit så konstigt nu på sista tiden, Men men!
Imorgon, förhoppningvis och KANSKE, och ett hoppas bör också klämmas in, så blire iaf kanske fest hos Tina.
Med lite singstar och sådant skit, men vi måste bara se så allt går ihop först, Hoppas det! Så länge sen det hände något riktigt kul.





love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0