Torsdag!

Usch, jag hatar torsdagar. Men dom är korta iallafall. Tur det. ANYways så var det kul idag, vi ringde en och gav telefonen till Lucas, som sen gav den vidare till Rasmus. Kan inte sluta garva åt det alltså. Kul vare!
Och det var typ det som hände idag, vi hade de vanliga tråkiga lektionerna. so, svenska, håltimme, matte, no block. Sen slutade vi vid tre. Jag drog till nynäs och hämtade mina pengar med pappa. Sen shoppade jag lite grann, hade lite lösa pengar så jag gjorde mig av med dom. Haha (;
Nervösar inför engelskan imorgon, muntligt läxförhör! Ska se om jag kan försöka slippa prata inför alla.. man vet ju aldrig. Vill inte sabba uttalet så mkt som jag gör när jag är nervös. Men det går nog bra typ.
Nu ska jag ta en dusch, tvätta håret och fixa lite. Måste fräscha upp mig lite för helgen lixx.

 

detta köpte jag idag, visst var färgen cool? den är mkt ljusare i verkligheten. Och lite ansiktsmasker till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0