she's back and she's lovin' it.

nah, inte direkt. Men jag har inte orkat blogga nu ett par dagar och jag är hemskt ledsen om det liksom gjorde någon illa på nått sätt. Känn min ironi. haha. Men någon av er läsare kanske har saknat mig lite iallafall... lite lite lite?
ANYWAYZZZ. I helgen så var jag hemma hos min moster typ, hade ingen större lust att sitta vid datorn så jag tog det bara lugnt och sådant. Sen på söndagen var det typ fest för Johan som fyller år idag, grattis btw! var lite folk där osv osv. Sen åkte jag hem vid åtta och sånt. Jäääävlar vad intressant.
Jag var hemma idag igen och Tina kom med mina omdömen, allt var jättebra förutom matten då men det var ju ingen nyhet direkt. Är faktiskt rätt stolt över mitt engelska, svenska och tyska omdöme. Sen är jag godkänd i syslöjd i år! greeeaaat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0