save me with your love tonight.

hah, 23 timmar sen jag bloggade senast. LYCKAT. Hur som helst, idag sov jag till typ kvart över två, gick upp och klädde på mig och sen kollade jag på Ghost Whisperer. Det är typ min dag, mamma var snäll och köpte cola också. Det bör tilläggas för det gjorde mig lite glad! Sen beställde jag lite underkläder från Sexy by Sweden för att muntra upp mig lite mer, hade nämligen fått en rabattcheck på typ 100 spänn så då ska man ju uttnyttja det (;
Anyway, allt känns lite bättre idag. Börjar klarna upp lite, kanske är en viss person som kom väldigt oväntat in i mitt liv? haha, stod så på mitt horoskop för nån dag sen. Kanske stämmer. Men jag tänker inte säga nått. hah.
Min nacke är helt störd idag, måste ha sovit på nått konstigt sätt fan, för det gör ont hur jag än vänder den liksom. haha, smiiiiiidigt. Nu ska jag nog ta en dusch och fräscha upp mig lite grann. Tror jag!



Lady GaGa muntrar alltid upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0