LÖRDAG!

Solen skiner faktiskt idag, visst känns det konstigt? eller det kanske bara är jag som tycker det. På något vis gillar jag det inte riktigt. haha,
ANYwayz, igår vare fest och det var sjukt kul fast vi slutade rätt tidigt, alice mådde inte riktigt bra så när hon gick hem vid tolv gick jag också. Så.. så blev det. Det blev iaf en kväll med massa skratt, singstar och annat (;

Laddar upp lite bilder från igår.


tradition att pussa glaset. cant help it. Orkar inte ladda upp mer nu!

och as usual så är det alltid tjafs om vilka bilder som ska va med och inte, bör ha vant mig vid det här laget. AYAH! xD Hoppas alla är glada när det nu bara är bilder på mig. lul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder du la upp på oss-..

2009-11-21 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0