Jetzt Erst Recht

Jag har sjukt ont i huvudet. Jag borde egentligen plugga biologi. Men jag orkar fan inte. Får ta det imorgon istället! Provet är ju på onsdag så tiden rinner ju ut lite.. Men Men!
Nu ska jag gå och mixa lite kläder, sånt som jag tycker om. Huvudvärken blir inte bättre av datorn direkt, men den får stå på ifall det händer något viktigt. Håller på att kolla lite saker för en kanske kommande Göteborgsresa, den 5;de mars.. nån som kan komma på vad som händer i gbg då? Tokio Hotel live @ Scandinavium såklart. haha. Men vi får se hur det blir med det!

Hur har eran dag varit? jag har blivit lite smått as dålig på att uppdatera på den senaste tiden faaaun. Måste ändras! Imorgon är det skola 08-14, kort dag. love it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0