Godmorgon!

Tokio Hotel vann igår! haha, jag blev så sjuuuukt glad. Började nästan gråta fan. Och deras uppträdande var ju sjukt fint också. Men anyway, Hela galan (jag pratar om EMA för dom som inte fattat det) var lite... dålig på nått sätt. Bästa uppträdandet måste ju ha vart U2 bredvid Brandenburger Tor och sånt, riktigt fint var det.
Anyway, jag kunde inte sova inatt igen. Somnade runt halv tre. Vaknade vid halv nio för att pappa satte på radion på högsta, så jag gick upp och läste nynäsposten och sen sov jag lite till. Vakna för typ en timme sen.
Nu ska jag fixa mig, duscha, tvätta håret osv osv. Lite fredagssnygg kan man ju vara även fast det inte händer något! Det blir alltså en hemmakväll ikväll, kanske är bäst.. Kanske drar till moster imorgon men jag vet inte än.

Sen har jag fått värsta cravings efter att se Twilight. Så jag ska nog göra det sen. haha. Förresten, så verkar det bara vara jag som tycker att Katy Perry gör ett bra jobb som host på EMA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0